Ищу Проект Pitts 2S

Bulat.

Член команды
Удивил, Влад  :) И к тебе можно обратиться точно так же.
А для вопрошающего, вот http://www.barnstormers.com/cat.php?mode=listing&main= поглядывайте в левой колонке Projects Only ,может появится чего.
 

Bulat.

Член команды
1980 PITTS S-2A, SN 2216 • $33,000 • PROJECT FOR SALE • AEIO 360 - 200 HP, 1310 TTAE, 6 Factory wings. $33,000 For more information and photos: • VISIT MY WEBSITE • Contact Jared Calvert, Owner - located Ranger, TX USA • Telephone: 2544331267 . • Posted January 16, 2012 • Show all Ads posted by this Advertiser • Recommend This Ad to a Friend • Email Advertiser • Save to Watchlist • Report This Ad • Finance New Lower Rates!

1986 PITTS S-2B • $79,000 • PRICE REDUCED • Beautiful 1986 Pitts S-2B for sale. 715 TTAF&E. 300 TTSNEW prop. Lyconing AEIO-540 260HP. 9+ inside and out. Beautiful airplane with recent fabric and paint. Impeccably maintained. Annual 09/2011. Factory smoke. Stereo intercom with PS Engineering AM/FM/CD Player and iPOD input. New Skytec lightweight starter and new battery. Dent-air sighting device. Checkout included with sale if needed. I can deliver to anywhere. Serious inquiries only please. • VISIT MY WEBSITE • Contact Jim Risher, Owner - located Montrose, CO USA • Telephone: 970-274-3664 . • Posted January 16, 2012 • Show all Ads posted by this Advertiser • Recommend This Ad to a Friend • Email Advertiser • Save to Watchlist • Report This Ad • View Larger Pictures • Finance New Lower Rates!

PITTS S-2B • FOR SALE OR TRADE • Pitts driver thinking of trading down to a 7k-8KCAB (+ cash)wood wing OK if no damage, any takers? • Contact Thomas Hiemenz, Owner - located Greenwood, IN USA • Telephone: 317-607-7894 • Posted January 10, 2012 • Show all Ads posted by this Advertiser • Recommend This Ad to a Friend • Email Advertiser • Save to Watchlist • Report This Ad • Finance New Lower Rates!

PITTS S-2A 1981 SN2242 • $52,500 • JUST REDUCED • A frame up restoration was completed in 2000. This plane has all the upgrades of last batch of A's. Two inches taller and two in. wider. My upgrades include, 4gal ferry tank, wood leading edges, metalized fuse, lexan, Hookers, factory smoke, light weight starter, fine wires, Lang TW, R&Lsighting dev. engine analyzer, Garman 250 & encoding tran. Need 30k cash, would consider an S-1S, Lazair, Kolb, Airbike, Belight, self launching sailplane, or a straight tail 172 as partial trade. more photo's and spec sheet on request. 1130 TTAE a • Contact Craig L. Christopher, Owner - located Colbert, WA USA • Telephone: 509-670-3808 . 509-474-9034 • Posted January 3, 2012 • Show all Ads posted by this Advertiser • Recommend This Ad to a Friend • Email Advertiser • Save to Watchlist • Report This Ad • View Larger Pictures • Finance New Lower Rates!
 

Константинович

Я люблю строить самолеты!
Откуда
волгоград
Походу так и придется авиамодель разбирать и в масштабе увеличивать. Придется и конспекты политеха доставать и сопромат заново повторять :)
 

Bulat.

Член команды
А кто такой Булат? :)
А это такой парень, который живет в Америке. Он помогает россиянам, больным на голову авиацией, покупать товар в США и отправляет его в Россию. Человек он известный, не жадный и отзывчивый, работает за 10% комиссионных, удобная схема расчетов в рублях. Найти его легко по нику Bulat
 

N666BK

Experimentalist
Откуда
USA Utah
Удивил, Влад  :) И к тебе можно обратиться точно так же.


.


Нет, я так не могу. У тебя опыт, связи, удовлетворенная клиентура. Я пару лет назад содействовал в покупке и транспортировке кита RV. Потратили кучу денег и нервов, гоняли бедный кит туда-сюда по третьим странам, хотели сэкономить. Зарекся.  :)
 

Константинович

Я люблю строить самолеты!
Откуда
волгоград
А кто такой Булат? :)
А это такой парень, который живет в Америке. Он помогает россиянам, больным на голову авиацией, покупать товар в США и отправляет его в Россию. Человек он известный, не жадный и отзывчивый, работает за 10% комиссионных, удобная схема расчетов в рублях. Найти его легко по нику Bulat
Вот-это я Ступилл! Этоя могу к вам обратиться? :) :)
 
Вверх