Cześć!
Oferuję sprzedaż SP-FLB Cessna 150M.
Mam nadzieję, że mogę zamieścić ofertę w języku angielskim. Mogliśmy pisać w języku polskim/angielskim. Nie znam języka rosyjskiego.
Wszystkie dokumenty i statusy, które mogłem wysłać e-mailem / Whatsapp.
Proszę o kontakt: +48692995071
Samolot używany do budowania czasu (głównie loty przełajowe)
Zawsze hangarowany
Samolot pod CAMO. Serwisowany przez mechanika PART66
Świeży łuk; Następna roczna inspekcja: lipiec 2022 r.
Świetna kompresja (wszystkie cylindry powyżej 75)
Jeszcze godziny na silniku / śmigle - samolot gotowy do startu!
Silnik i śmigło:
Silnik: Continental O-200A; SOH 1700 h / TBO 1800 h
Śmigło: McCauley 1A102 / OCM6948; SOH 1432 / TBO 2000 godz.
Awionika:
Radio KRT-2 (separacja 8,33 khz)
Transponder TRIG TT31
ELT Ameri-King AK-451
Oferuję sprzedaż SP-FLB Cessna 150M.
Mam nadzieję, że mogę zamieścić ofertę w języku angielskim. Mogliśmy pisać w języku polskim/angielskim. Nie znam języka rosyjskiego.
Wszystkie dokumenty i statusy, które mogłem wysłać e-mailem / Whatsapp.
Proszę o kontakt: +48692995071
Samolot używany do budowania czasu (głównie loty przełajowe)
Zawsze hangarowany
Samolot pod CAMO. Serwisowany przez mechanika PART66
Świeży łuk; Następna roczna inspekcja: lipiec 2022 r.
Świetna kompresja (wszystkie cylindry powyżej 75)
Jeszcze godziny na silniku / śmigle - samolot gotowy do startu!
Silnik i śmigło:
Silnik: Continental O-200A; SOH 1700 h / TBO 1800 h
Śmigło: McCauley 1A102 / OCM6948; SOH 1432 / TBO 2000 godz.
Awionika:
Radio KRT-2 (separacja 8,33 khz)
Transponder TRIG TT31
ELT Ameri-King AK-451