Украинские нормы летной годности для ВС любительской постройки

lexa_

Это всего лишь моё скромное мнение
Откуда
Одесса
Уважаемые софорумники!
Подскажите, пожалуйста, где найти сабж?
Планирую начинать процесс регистрации-хочу ещё раз для себя перепроверить свой аппарат на соответствие.
 
http://avia.gov.ua/-повитряни суда...посмотри может что и поможет тебе.
 
Что-то там все так запутано....
Мне бы дайджест какой, или статью, где все эти нормы собраны в одном документе-а то перерывать весь архив авиаадминистрации как-то напряжно 🙁 :-[
 
http://avia.gov.ua/-повитряни суда...посмотри может что и поможет тебе.
далее там же только в нижней части найди [highlight]Положення про порядок допуску до польотів аматорських повітряних суден[/highlight], для понятия процедуры желательно прочитать.
 
@ ratnik

Это " Положення про порядок допуску до польотів аматорських повітряних суден" не действует. Оно не подписано
 
http://avia.gov.ua/pravila_vdvp.htm

ПРАВИЛА  
ВИДАЧІ  ДОЗВОЛІВ НА ВИКОНАННЯ ПОЛЬОТІВ
ЦИВІЛЬНИХ  ПОВІТРЯНИХ  СУДЕН  УКРАЇНИ
АВІАЦІЇ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
?
 
1.4. Дозвіл на виконання польотів являється документом, що визначає льотну придатність ПС (еквівалентний документ сертифіката льотної придатності).
 
@ LeXa

Молодец! Ты теперь понял разницу в названиях? Эти АМАТОРСКИЕ суда , в смысле термина ,в который уж раз всех путают. ТСОУ вечно делает всё для того чтобы подменять понятия.
 
/5.4. Інспектування на льотну придатність у повному обсязі повітряних суден авіації загального призначення виконується інспекторами Державіаадміністрації (або фізичними особами, яким Державіаадміністрацією надані відповідні повноваження в установленому Державіаадміністрацією порядку) із метою визначення відповідності екземпляра ПС та його ЕД:

а) схваленій типовій конструкції або критеріям льотної придатності (для ПС оригінальної конструкції);
б) вимогам до технічного стану;
в) додатковим вимогам Державіаадміністрації щодо дообладнання ПС;
г) безумовного виконання заявником усіх передбачених йому процедур./

Тааак-прекрасно, а где найти эти
"
б) вимогам до технічного стану;
в) додатковим вимогам Державіаадміністрації щодо дообладнання ПС;
"

И что такое "безумовного виконання заявником усіх передбачених йому процедур." Если мне прописали процедуры, а я их пропустил-я теперь на самолете летать не могу? Это вроде http://lurkmore.ru/Взаимоисключающие_параграфы?
 
Тааакс-как обычно, суть с самом конце-не зря я всегда газеты с последней страницы читаю 😉.

"
Перелік
документів, необхідних для одержання або продовження терміну
дії Дозволу  на виконання польотів :
Заявка  ( додаток 2).
Доповнення до заявки  ( додаток 3) при потребі.
Копію діючого Реєстраційного  посвідчення ПС.
Копію Сертифіката придатності щодо шуму на місцевості ( за  наявності, при продовженні).
Акт про перевірку  заявником  технічного стану та визначення придатності повітряного судна до польотів.
Копію Дозволу  на бортові радіостанції  ( якщо ПС обладнане радіостанціями, при продовженні).
Висновок про відповідність екземпляра ПС  та  його ЕТД  типовій  конструкції  або ТУ на поставку, виданий представником Державіаслужби на підприємстві-виробнику ( для нових ПС).
Копію договору  про  оренду  ПС (якщо ПС орендується) з копіями актів з приймання-передавання ПС.
Експортний Сертифікат льотної придатності держави-експортера (якщо ПС імпортується в Україну).
Перелік відмін від сертифікованого типу.
Копію страхового полісу (відповідальність перед третіми особами).
Карту контрольних даних повітряного судна  для всіх ПС, на які видається сертифікат придатності щодо шуму на місцевості (додаток 3 до п.3 Правил видачі сертифікатів придатності щодо шуму на місцевості цивільних повітряних суден України).
Фінансовий документ, який підтверджує сплату державного збору.

Примітка. Документи по пунктам №4, 6, 7, 8, 12 не обов’язкові."
 
Исключаем необязательные, остается:

1-Заявка  ( додаток 2).

2- Доповнення до заявки  ( додаток 3) при потребі.

3-Копію діючого Реєстраційного  посвідчення ПС.

5-Акт про перевірку  заявником  технічного стану та визначення придатності повітряного судна до польотів.

11-Копію страхового полісу (відповідальність перед третіми особами).

13-Фінансовий документ, який підтверджує сплату державного збору.

Ну, и рацию сюда добавим

6-Копію Дозволу  на бортові радіостанції  ( якщо ПС обладнане радіостанціями, при продовженні).
 
http://avia.gov.ua/por_dopusk.htm
Тааак-теперь почитаем письмо про аматорские ВС-то, что мне нужно
 
/
Реєстрація та допуск до експлуатації в цивільній авіації інших екземплярів ПС, які не мають сертифікату типу або еквівалентного документу, виданого Державіаслужбою, буде проводитись в наступному порядку.

1. Для аматорських ПС, до яких відносяться:

a) ПС оригінальної конструкції, які розроблені і вироблені власником;
b) ПС, які виготовлені власником шляхом збирання з набору вузлів і деталей згідно з інструкцією виробника набору та
c) ПС, які виготовлені або відновлені власником за кресленнями на літальні апарати, які раніше експлуатувалися, але експлуатація припинена,

/

/
Для оформлення Рішення Державіаслужби про можливість та умови допуску ПС до експлуатації як цивільного ПС, власник ПС, яке знаходилося на обліку та було допущене до польотів ТСОУ, Асоціацією «Аероклуб України» або ЦП НДІ АПС, надає до Державіаслужби звернення в довільній формі, яке містить:
заяву, що ПС буде експлуатуватися як ПС авіації загального призначення (для задоволення особистих потреб);
відомості про досвід експлуатації ПС (кількість польотів та наліт).
перелік документації, згідно з якою виконується льотна експлуатація ПС та технічне обслуговування;

та

для ПС оригінальної конструкції:
назву та основні данні і характеристики ПС;/
 
До звернення додається Акт оцінки технічного стану повітряного судна або Висновок про можливість та умови допуску повітряного судна до польотів, який складений ТСО України, Аероклубом України або ЦП НДІ АПС.

Власник ПС забезпечує Державіаслужбу копією комплекту експлуатаційної документації, який залишається в Державіаслужбі в якості еталону.

Оформлення Державіаслужбою рішення про придатність зазначених ПС для експлуатації в цивільній авіації здійснюватиметься з дотриманням положень розділу 12 „Положення про допуск до польотів цивільними повітряними трасами повітряних суден за спеціальними сертифікатами льотної придатності повітряних суден експериментальної категорії”, яке затверджене Наказом Державного департаменту авіаційного транспорту від 14.06.2002 р. № 281.

Реєстрація ПС та видання Сертифікату льотної придатності проводиться Державіаслужбою після затвердження Рішення за результатами інспектування ПС інспектором (інспекторами) з льотної придатності Державіаслужби.
 
:craZy
http://avia.gov.ua/amators.htm

ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ПОРЯДОК ДОПУСКУ ДО ПОЛЬОТІВ
АМАТОРСЬКИХ ПОВІТРЯНИХ СУДЕН
 
1.   Загальні положення

http://avia.gov.ua/amators.htm

1.1.  Це Положення про порядок допуску до польотів аматорських повітряних суден (далі – Положення) є обов’язковим для громадян, підприємств та організацій всіх форм власності та відомчої підпорядкованості, які займаються виготовленням та використанням аматорських повітряних суден, для всіх посадових осіб Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації (далі – Державіаслужби) – згідно з їхніми посадовими обов’язками, а також – для осіб та організацій, яким Державіаслужба надає обумовлені права на допуск аматорських повітряних суден до польотів.

2.   Загальні вимоги

2.1.  Аматорські повітряні судна допускаються до польотів за умови виконання процедур, визначених цим Положенням.

2.2.  Процедура допуску АПС до  польотів  проводиться:

при пред’явленні АПС вперше;

у терміни, визначені Державіаслужбою,

а також позачергово:

після модернізацій, пов’язаних з головними змінами конструкції, або суттєвих ремонтів.

[highlight]УРРРРАААААААААААААААААААААА!!!!!!!!!!!!!!
ТО, что нужно!!!!!!!!![/highlight]
:~) :~) :~)
 
@ LeXa
Читай внимательно. Про "аматорство" устал писать. Этот документ [highlight]мёртвый[/highlight], так как он не подписан.
Обратись в ГАА в отдел АОН ПИСЬМЕННО с вопросами. и пусть тебе [highlight]ПИСЬМЕННО[/highlight] ответят на конкретно поставленные тобой вопросы. !
 
Назад
Вверх