Tolko teper procital etu vetku.
S M332 letaju 15 let, podelius opitom.( http://www.wings.lt/ )
-Vibrosil elktrosistemu, ostalsia starter i dva sukix akumuliatora po 17 a/c. Pri srednei intensivnosti poletov (primerno 5-7 casov) dve nedeli letaju s odnoi podzariadkoi akumuliatorov. Starter, radiostancija R-867 i gps rabotaet otlicno.
-V nacale mnogo rabotal s kapotami. Rezultati skromnie...
V instrukcii pisut cto perepad davlenii pered motorom i za motorom dolzno bit 200 mm vodianovo stolba, cto primerno 200 km/cas na pribore skorosti.
Postavil datciki i pri srenix oborotax na meste polucil 60-80 km/cas, cto neploxo, no pri polete max perepad neprevisaet skorosti poleta, a pri skorosti 160-180 km/cas perepad otstaet.
Menial formu kapotov i otsasivajuscix scelei, letal bez kapotov-rezultati menialis ocen malo. Nadaelo, nasel ludsi variant i letaju, no eto ne to cto nado.
Escio interesno-raznie dvigateli po raznomu greetsia. Otletal pocti 1000 casov so starim b/u dvigateliam-on vse vremia grelsia. Pomenial novim-temperaturi na tex ze rezimax na 30 gradusov nize...To ze i u koleg.
Vint u menia sosnovi okleen steklotkanju 1,8 m. Tiaga na meste 200 kg. Kreiserskaja 140-150 km/cas pri 2250 ob/min. Nabor visoti v zavisimosti ot nagruzki 2-5 m/sek. Pasxod topliva na kreiserskom rezime 16 l/cas.
Turbonaduv ocen polezen. Oboroti pri nabore i polnom gaze-2500.