Продается STOL HORNET CUB.

Vladimir Artikulny

Я люблю жить!!!!!
Откуда
СПБ
2017 года постройки.
Налет 5 часов.

Top Speed (TAS at sea level)      85 kts.
Cruise Speed (TAS)75% power at 5,000 ft.      80 kts.
Stall Speed (at max. gross)      :
  No flaps (Vs)      34 kts.
  Full flaps (Vso)      29 kts.
Rate of Climb:
  Solo      1200 f.p.m.
  Max. gross      900  f.p.m.
Range (at 75% power)*** (   127  litres fuel)      
Range Standard Fuel     excl. VFR Reserve nm      470+ nm
Fuel Consumption (at 75% power) Rotax914      
     +/- 4    20 l/ph
Service Ceiling (estimated)      
     14500 ft.
Take off Distance (Clear 50’ obstacle):      
  Solo      70 m
  MTOW      130 m
Landing Distance (Clear 50’ obstacle):      
  Solo      70 m
  MTOW      130 m
Fuselage Length      6.5 m
Wing Span      8.72m
Other Wing Data      
Area      12.2 sq.m
Structural limit loads (at max. gross)      + 6 /-3  Gs
Maximum Height      
Taildragger      2.4 m
Width of wheel track      
Measured from centre of wheels      1.9 m
Cabin Dimensions :      
  Width (at hips)      73 cm
  Width (at shoulders)       78 cm
  Door width      83 cm
  Door height      85 cm
  Baggage space / Rear passenger area      0.85  cu/m
  Rear door width      75 cm
  Rear door height      75 cm
Weights:
  Empty weight      340 kg
  Useful load      360 kg
Standard Main Wheel 8.50 x 6.00 with 11”Bush Tail Wheel      
Full fuel payload 2X60L+7L          168.56 kg
Maximum baggage capacity (single pilot)      100 kg
Fuel Capacity tanks      60 / 60 ltrs

Более подробная информация на сайте компании производителя.
http://aircraftkits.com.au

Продается только планер без мотора ROTAX-914ULS и моторных приборов (которые будут сняты после демонстрационного полета). Так же прилагается хим. оборудование (подвесной композитный бак с насосом, распылителями) которое нужно установить на ВС.

Цена 2,5 млн. рублей.
Тел. +79650070181
aviaunit@mail.ru
Владимир.
 
фотографии
 

Вложения

  • IMG_20180822_160529.jpg
    IMG_20180822_160529.jpg
    25,8 КБ · Просмотры: 426
Назад
Вверх