Господа! Что за суета и паника! Просто дал информацию и все, ну попросите админа удалить все начиная с инфо о немецком аппарате))))))))))
Может кто знает например сколько аппаратов сделали Карнеевы и скоко в хлам? Тоже по фик? Ну глубоко извиняюсь тады)))) Хотя у некоторых всегда виновате прокладка между рулем и сиденьем))))
Thank you. Of the "Big 3" accident and fatality rates, here are my calculations.
3.7% - 48 Magni accidents of 1,300 machines
6.0% - 192 AutoGyro accidents of 3,200 machines
7.4% - 52 ELA accidents of 700 machines
0.91% - 29 AutoGyro fatal crashes of 3,200 machines (29/192 = 15.1% fatalities of crashes)
1.31% - 17 Magni fatal crashes of 1,300 machines (17/48 = 35.4% fatalities of crashes)
3.14% - 22 ELA fatal crashes of 700 machines (22/52 = 42.3% fatalities of crashes)
Magnis have higher fatalities per crash than AG (likely due to Magni's 100% fatal fires vs. AG's 55% non-fatal fires).
The ELA data greatly alarm me. They have: twice the accident rate of Magni, by far the highest percentage of in-flight catastrophic mechanical failures, and more than 2 in 5 of their crashes are fatal.
I've concluded that brand somehow matters.