АК1-3 Легкий Вертолет

http://exo.at.ua/news/2009-07-09-7047

В селі Кунцеве розбився гвинтокрил з двома мешканцями Полтави 18:55 
4 липня о 20.40 поблизу села Кунцеве Новосанжарського району потерпів аварію двомісний гелікоптер. Обидва пасажири невеликої повітряної машини загинули на місці.
Одним із безпосередніх свідків аварії був Кунцівський сільський голова Анатолій Підтоптаний. Він і розповів кореспондентові «ЕХО» подробиці надзвичайної ситуації.
– Я того вечора косив люцерну на своїй ділянці. Раптом чую якийсь гучний гуркіт. За якийсь час з боку Клюсівки показався і маленький вертоліт. Я ще подумав – диви, яке мале, а як голосно гуркоче. Він летів так, наче над річкою, а я спостерігав за ним. Було це хвилину-другу – не більше. Раптом вертоліт почав себе «поводити» якось дивно – то «пірне» вниз, то набере висоту, то знову «пірне». Потім почав завертати в сторону. А там на природі того дня святкували зустріч випускників через 15 років. Я і подумав – може, то хтось крутий на зустріч прилетів? Дивіться, мовляв, я на вертольоті! Але ні, вертоліт минув місце зустрічі і звернув від річки в сторону дороги. Відлетів він від мене вже далеченько, тому я виліз на капот машини, щоб зручніше було спостерігати. Бачу – його знову хитає. І ось він начебто почав набирати висоту, піднявся найвище і раптом я перестав чути звук двигуна. За якусь мить вертоліт каменем упав униз. Моменту зіткнення із землею я вже не бачив – заважали дерева, але за секунду почув гучний хлопок і побачив три чорних клуби диму. Зрозумівши, що сталося лихо, я зателефонував до нашого фельдшера і наказав швидко їхати на місце події. Потім повідомив міліцію та МНС.
На жаль, допомога медиків пілоту та його пасажирці вже не була потрібною – від удару маленький гвинтокрил запалав, як смолоскип, а разом із ним – і тіла обох людей. Одним з перших на місце пригоди примчав єгер мисливського товариства «Кречет» Микола Рукас. Але два вогнегасники, якими він намагався загасити полум’я, ніякого результату не дали. Повітряна машина палала, горіли і двоє пристебнутих пасками безпеки людей.
За деякий час на місце пригоди приїхали новосанжарські міліціонери та працівники МНС. Гвинтокрил загасили. Хоча після вогню від нещодавно красивої повітряної машини цілим лишилося небагато – хвіст та основний пропелер. Обвуглені тіла витягли із залишків сидінь та відправили до моргу Новосанжарської ЦРЛ. Міліціонери виставили біля згорілого гвинтокрила цілодобову охорону, а самою аварією зайнялася транспортна прокуратура.
За деякий час надійшла інформація, що надлегкий гвинтокрил АК1-3 – державний реєстраційний знак UR-RIBA – належав приватній особі – мешканцю Полтави громадянину Р. За його словами, вертоліт мав знаходитися у приватному підприємстві в селі Гожули Полтавської області, де проходив технічний огляд. Як і чому гвинтокрил з’явився у повітряному просторі Новосанжарщини було незрозуміло – заявка та дозвіл на політ не надавались.
Дещо прояснити ситуацію допомогло з’ясування осіб загиблих. Пілот – чоловік, 1970 р.н., був мешканцем Полтави і близьким знайомим власника гвинтокрилу. За деякими даними, він навіть був співвласником повітряної машини, вартість якої складала 135 тисяч доларів. Особу пасажирки тривалий час встановити не вдавалося. Припускаючи, що вона теж є мешканкою Полтави, новосанжарські міліціонери подали до обласного центру орієнтування – перевірялися усі заяви про зникнення дівчат. І за два дні до одного з Полтавських райвідділів надійшла заява від батьків дівчини, котра не повернулася додому 4-го липня. Прикмети зниклої та пасажирки гвинтокрила співпадали. У Новосанжарському морзі батьки впізнали в обгорілому трупові свою доньку лише за прикрасами. Дівчині було всього 21 рік… Що вона робила у гелікоптері з набагато старшим за себе, до того ж і одруженим чоловіком, напевно з’ясувати вже не вдасться. Але достовірно те, що на місці падіння серед обгорілих уламків було знайдено кілька пляшок спиртного – шампанського вина та пива. Тож, імовірно, повітряна мандрівка була веселою і романтичною. Принаймні, мала такою стати…
6-го липня на місце падіння гвинтокрила прибули представники виробника – Полтавського конструкторського бюро «Аерокоптер» та експерти з Києва. Вони мали оглянути місце трагедії та спробувати з’ясувати її імовірні причини. Поспілкувались вони і з головним свідком – Анатолієм Підтоптаним. Після кількох годин праці на місці аварії експерти висунули кілька версій того, що призвело до падіння вертольоту. За одною з них пілот порушив елементарні правила пілотування і, виконуючи розворот, зачепив хвостом високу деревину. Під час удару відлетів хвостовий пропелер, гвинтокрил став некерованим і зрештою впав на землю. На підтвердження цієї версії фахівці демонстрували три зрізані пропелером гілки на самій верхівці дерева. Головний конструктор бюро не виключав і можливості відмови двигуна, але сказав, що за результатами огляду можна зробити висновок, що двигун працював і у момент падіння.
Остаточний висновок по факту аварії зробить Полтавська транспортна прокуратура, яка порушила кримінальну справу за ч.3. ст.281 КК України (порушення правил повітряних польотів).



Володимир Паршевлюк, кореспондент газети «ЕХО» в Новосанжарському районі,
тел. 8(099)956-02-08
http://exo.at.ua
 

Вложения

  • Copy_of_9-gvuntokrul1.jpg
    Copy_of_9-gvuntokrul1.jpg
    171,9 КБ · Просмотры: 131
  • Copy_of_9-gvuntokrul2.jpg
    Copy_of_9-gvuntokrul2.jpg
    179,4 КБ · Просмотры: 139
хорошая новость - приобрести его теперь можно в России

http://www.gidrosamolet.aero/ru/proizvodstvo/vertoletAK13/
 
Ничего не понял... 🙁
пьяны были ... в общем ...

вот видео о АК 1-3

http://dl.avsim.su/dl/ticket/ZmlkPTE5MDAxJnVpZD0wJmlwPTc3LjU2LjEzNC4xNjgmaGw9/id/4b20348050874294346698fd1e3a64294a674d81/96/19001-Odessa.zip


можно онлайн посмотреть

http://www.avsim.su/f/dokumentalnie-filmi-i-syuzheti-96/vse-tot-zhe-ak1-3-sanka-19001.html
 
Снова привет всем кто неравнодушен к судьбе нашего вертолета. К сожалению, снова авария, более того, впервые - погибли люди...
Главное для нас сейчас - разобраться в причине как это могло произойти. После 2 мучительных недель ожидания прокуратура наконец-то допустила наших специалистов и экспертов из комиссии по расследованию до остатков вертолета. Ведется кропотливое исследование уцелевших узлов и фрагментов конструкции. Но уже сейчас можно сказать однозначно - двигатель работал до самого столкновения с землей и на хороших оборотах. На маховике остался четкий след по всей окружности от деформировавшейся при ударе защитной крышки - как след от резца на токарном станке. Это показывает, что двигатель после столкновения сделал еще несколько оборотов прежде чем заглох.
Элементы системы управления в порядке - шплинты, контровка на месте, оборванных тяг нет.
Исследования продолжаются, не хочется делать преждевременных выводов, но пока что со стороны матчасти криминала не видно.
 
Снова привет всем кто неравнодушен к судьбе нашего вертолета. К сожалению, снова авария, более того, впервые - погибли люди...
\\\

   Можно ли предположить под каким углом он встретил землю,каково состояние лопастей или фоты пока нельзя? 🙁
 
пока что со стороны матчасти криминала не видно


... трудно найти черную кошку в черной комнате ....

А возможно ли оборудовать хеликоптер миниатюрной систеной пожаротушения?
Типа балон на 2 литра СО2 и концевик на ударную нагрузку.. Спрашиваю т.к. горит аппарат как спичка.
 
dd2 спросил:
А возможно ли оборудовать хеликоптер миниатюрной систеной пожаротушения?
Не то что можно, а на нормальных хеликоптерах она есть, даже автожирах.
На фото под сиденьем виден черный кран - это оно.
У нас был случай, механик вытер бензином руки и оставил тряпку на моторе, естественно она загорелась. Я был вторым и как почувствовали дым, то вспомнили о наличии системы пожаротушения. Радости было .... Представьте машину нельзя покинуть ротор сверху крутится искромсает и ты ждешь...
Есть умельцы, так еще бензобак под сиденье пилота встраивают....
 

Вложения

  • P1010026.JPG
    P1010026.JPG
    136,7 КБ · Просмотры: 122
  • MOV036_0001_001.jpg
    MOV036_0001_001.jpg
    40,5 КБ · Просмотры: 117
Но уже сейчас можно сказать однозначно - двигатель работал до самого столкновения с землей и на хороших оборотах. На маховике остался четкий след по всей окружности от деформировавшейся при ударе защитной крышки - как след от резца на токарном станке. Это показывает, что двигатель после столкновения сделал еще несколько оборотов прежде чем заглох.
А все ли у Вас хорошо с обгонной муфтой….шестое чувство мне подсказывает, что рыть надо там.….
 
е то что можно, а на нормальных хеликоптерахона есть, даже автожирах.
На фото под сиденьем виден черный кран - это оно. 

Меня интересовала не техническая возможность установки противопожарки, а причина почему ее там до сих пор не ставят штатно.
Конечно вентиль в кабине это хорошо , но мало. Крутить вентиль когда ты упал и без сознания несколько проблематично. Механический концевик по нагрузке и маааленький пиропатрон решит все проблемы. ИМХО
 
а вот человек захотел и сделал себе вертолет... правда в масштабе 1:8 ,отличная работа
 

Вложения

  • AK-1.jpg
    AK-1.jpg
    46,3 КБ · Просмотры: 116
Механический концевик по нагрузке и маааленький пиропатрон решит все проблемы. ИМХО dd2

  [highlight] Главное чтоб правильно срабатывал.[/highlight]........а то наполнит во время полёта кабину........дышать то чем тогда?! 😀
 
Главное чтоб правильно срабатывал.........

Ну в этом плане велосипед придумывать уже давно нет необходимости. Путей на задействовать пиропатрон уйма. От аналога как на Ан-24/26 ( на пузе) до концевика по перегрузке на Ту134/154. сами датчики очень малы и надежны. Было бы желание и ~ 200 - 300 убитых енотов.

  Интересно бы точно узнать сколько этих вертолетов сгорело ? По моим скромным подсчетам - 3
 
http://www.forumavia.ru/forum/4/0/6940259784473317221241251663940_1.shtml?topiccount=2Ну кто здесь рекламировал это дерьмо.Танго. Хорнет.еще ктото.Давайте свои коменты

Я прокомментирую. Три человека на борту 2-местного вертолета - поступок камикадзе. Другой информации пока нет.

Со словами стоило бы осторожнее.
 
Сколько весят два ребенка 8 и 11 лет? их даже за одного полновесного пассажира не посчитаешь.макс. 60 кг обе.А со словами стоило бы осторожничать Вам лично и остальному коллективу когда соловьями заливались о том какой это замечательный вертолет .Да Вы хотябы вывалите сюда статистику-сколько произведено аппаратов и со сколькими из них были летные проишествия. ТОЛЬКО ЭТИ ДВЕ ЦИФРЫ
 
Произведено 30 ветолетов, если инфа о ЮАР верна, то это 4 авария, 2 из них случились по вине пилота, по двум другим транспортная прокуратура внятного заключения не дала......
 
Назад
Вверх